Find osFind os på Google PlusFind os på LinkedIn
topfoto.jpg

POP3 - Outlook 2013

Før du kan sende og modtage emails skal du have konfigureret dit email program. Dette er vejledning i opsætning af en POP3 konto i Microsoft Office 2013 til Windows.

Følg vejledningen nøje.

NB: Dit domæne er det der står efter @ i din email-adresse. F.eks. hvis emailen er "email@uptime.dk", så er domænet "uptime.dk".

 

Video guide

 

 

Trin-for-trin guide

Start Outlook 2013.
Er det første gang du starter Outlook blive du mødt med dette vindue.
Er det ikke første gang, spring til punkt 3.

Klik "Næste".



 

Marker "Ja" og klik "Næste".
Spring til punkt X.



Hvis det ikke er første gang du starter Outlook skal du trykke på "Filer".



Tryk på "Tilføj konto" under "Oplysninger".



 

Marker "Manuel konfiguration.." og tryk "Næste"



 

Vælg "POP eller IMAP" og tryk "Næste".



 

Udfyld felterne som vist neden for.
Vær opmærksom på at "Brugernavn" skal være HELE din email-adresse.
Tryk "Flere indstillinger".



 

Gå til fanen "Server til udgående post".
Marker "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse".
Marker "Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post".



Gå til fanen "Avanceret".
Sæt "Server til indgående post" til 110.
Sæt "Server til udgående post" til 587.
Tryk "OK".
Tryk "Næste".



Outlook tester konfigurationerne og hvis alt er gået godt ses vinduet neden for.
Tryk "Luk" når Outlook er færdig med testen.



Din konto er nu opsat.
Tryk "Udfør" for at lukke opsætningen og gå til indbakken.



Kontakt os

 

Website © UptimeFjernsupport Åbn fjernsupport