Facebook
top-uptime

Google My Business

Opret din virksomhed på Google Maps og kom helt tæt på dine kunder...

Er du synlig, når dine kunder er i nærheden? Lokale søgninger er blevet en af de helt store trends i løbet af 2017, og der er ingen tvivl om, at trenden fortsætter de næste mange år. De seneste analyser fra USA viser, at 82% af alle mobilbrugere søger efter en lokal virksomhed, og at 50% heraf vil besøge virksomheden inden for de næste 24 timer. 18% vil endda købe det, som de søgte efter. 



Går du glip af potentielle kunder?

Sørg for, at din virksomhed er synlig, når dine kunder er i nærheden og netop søger efter dit produkt eller ydelse via Google My Business. 

Gennem din Google My business har du mulighed for at få din virksomhed direkte frem på Google Maps med de vigtigste informationer som:

  • Åbningstider
  • Anmeldelser
  • Seneste nyheder i form af blog post
  • Link til din hjemmeside
  • Hvor langt din butik ligger fra kunden, når de søger
  • Vejvisning
  • Stemningsbilleder

Få dine seneste nyheder frem direkte på Google

Sidste år åbnede Google op for blog posts. De bliver en del af din Google My Business profil og vises direkte på Google, når dine kunder søger. Det er en fantastisk mulighed for at booste netop det materiale, som du gerne vil have ud til dine kunder allerede inden de besøger din hjemmeside.

Husk de rette informationer

Ønsker du, at dine kunder kan finde dig, skal du huske at give de rette informationer. Google er meget firkantet, og ligesom med SEO kommer du op på netop det, du har fortalt om din virksomhed. Husk derfor at levere de rigtige informationer til Google. Herefter kan du roligt læne dig tilbage og vente på, at kunderne finder dig.

Anmeldelser

Har du styr på alt ovenstående, men er stadig ikke til at finde? Driver du eksempelvis en frisørsalon i Svendborg, ved du udmærket, at du har et hav af konkurrenter. Her kan anmeldelser spille en stor rolle, når Google vurderer, hvilke saloner, der skal vises på kortet og hvem der skal listes under ”flere steder”.

Opdatering

Som med alle andre digitale medier, skal du huske at opdatere dine data, billeder og posts. Det er en god måde at vise dine kunder, at der sker noget i din butik. Samtidig fodrer du Google med nye data, der gør det lettere for Googlebots at lærer, hvad din virksomhed rent faktisk handler om.

Ønsker du hjælp?

Vi varetager flere af vores kunders Google My business-konti og har stor erfaring med det, der skal til for at skabe gode resultater.

Har du en Google-konto?

Vi hjælper dig også gerne med at oprette en Google-konto, hvor du får adgang til:

  • Gmail
  • Google Plus
  • Google Adwords
  • Google Analytics
  • Google My Business
  • Google Search Console
  • Din helt egen Youtube-kanal
  • Google Drev og en lang række andre Google-produkter.

Med en Googlekonto bliver du lettere fundet på tværs af Google Search, Google Maps og Google+. 

Ønsker du tilbud eller en snak?

Vi ringer dig gerne op, hvis du vil vide mere om vores ydelser og produkter.

Ja tak,  jeg vil gerne kontaktes 

 

Kontakt os



Uptime

Website © UptimeFjernsupport Åbn fjernsupport