Facebook
top-uptime

Outlook 2016 - Windows

Før du kan sende og modtage emails, skal du have konfigureret dit emailprogram. Dette er vejledning i opsætning af en IMAP og POP3 konto i Microsoft Office 2016 til Windows.
Følg vejledningen nøje.

Dit domæne er det, der står efter @ i din email-adresse. Hvis emailadressen eksempelvis er "email@uptime.dk", er domænet "uptime.dk".

Trin-for-trin guide

 

 

2. Marker 'Ja' og klik 'Næste'.

 

3. Udfyld felterne som følgende, og husk at udskifte 'navn og domæne' med dit eget.
Inden du klikker næste, så tryk på manuel konfiguration, for at tjekke at indstillingerne er korrekte.

 

4. Sørg for at alle felterne er udfyldt korrekt med dine egne oplysninger.
Hvis domænet f.eks er uptime.dk, skal imap udfyldes imap.uptime.dk.
Ligeledes med smtp. Inden du klikker på næste; klik på 'flere indstillinger i bunden af højre hjørne.

 

5. Gå til fanen 'servere til udgående post' og sæt flueben ved 'servere til udgående post (SMTP) kræver godkendelse. – tjek at 'brug samme. indstillinger som serveren til indgående post' er markeret.
Klik videre til fanen 'avanceret'

 

6. Tjek at portene er korrekte, hhv. IMAP port 143 og SMTP port 25.
Tjek endvidere at kryptering (feltet til højre) står sat til auto.
I sti til rodmappe er det vigtigt, at der står skrevet INBOX, gerne med blokbokstaver.
Klik på OK i bunden af billedet. 

 

Website © UptimeFjernsupport Åbn fjernsupport