Organisk SEO

Synlighed og vækst med søgeoptimering

Vi udfører SEO, der optimerer din synlighed og gøder din forretning til øget organisk vækst. Det er en løbende proces at arbejde med søgemaskineoptimering, som kontinuerligt skal holdes ved lige. Stopper optimeringen, risikerer du at miste placering på Google og andre søgemedier. Derfor udarbejder vi en klar og målrettet strategi i tæt samarbejde med dig. Husk, at SEO har mange facetter, som vi alle arbejder med. Det kan du læse mere om her på siden.

Hvad er SEO?

SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization

Eller på dansk søgeordsoptimering. Navnene er mange og du har helt sikkert stødt på termer som søgemaskineoptimering, søgeordsoptimering, SEO, synlighed på nettet, hjemmesideoptimering. Men bare rolig – de dækker alle over ét og samme: Når du arbejder med SEO, optimerer du din hjemmeside til en højere placering i den organiske del af Google.

Mobile First – mobiloptimér din side

Vi foretager mange søgninger på Google – hver eneste dag. Antallet af mobilsøgninger stiger og er tæt på at overhale søgninger, der foretages på desktop. Så hvordan din hjemmeside fungerer på mobil, når besøgende kommer ind på siden, har betydning for din placering på Google.

Forbrugernes tålmodighed bliver kortere og kortere. Derfor skal dit budskab, indhold, relevans og brugervenlighed kunne afkodes inden for få sekunder. Målet er nemlig at give dine brugere en god oplevelse, når de lander på dit website eller shop fra en mobiltelefon.

Vi tester mange hjemmesider dagligt. Så er du i tvivl om, hvordan dit website performer? Så har vi mange gode råd til, hvordan du mobiloptimerer dit website – vi hjælper også med at eksekvere dem, så du tilfredsstiller dine brugere og Google.

Brugervenlighed – er din hjemmeside eller shop nem at navigere?

Brugervenlighed er en central rolle i god online kommunikation. For er dit website en fornøjelse at læse og nemt at navigere i, så vil du opleve gode resultater. Der er altid plads til forbedringer, og du kan blive ved. Alt det kræver er en portion konstruktiv og kritisk gennemgang af dine online forretning fra A-Z. For brugervenlighed består af både et brugervenligt webinterface og formidling af serviceydelser eller produkter. Det er nemlig ikke sikkert, at det er common sense for brugeren.

Voice Search – hurtigere, lettere og sjovere

Voice Search er betegnelsen for stemmestyring. Stemmestyret søgning vokser eksponentielt, og flere benytter sig af Voice Search gennem Siri, Google og Amazons Echo til hurtig information. ”Hvor er den nærmeste skobutik?”, eller ”hvordan bliver vejret i weekenden?”. Ifølge Google består nu hele 20% af alle søgninger på Google af Voice Search. Men det antages, at op mod 50% af alle googlesøgninger vil foregå ved voice search allerede i 2020.

Flere og flere virksomheder optimerer til stemmebaseret søgning. Skal du være en af dem? Få gode råd og hjælp til at optimere dit website.

Grafik vindeltrappe

Skill set og arbejdet med SEO i praksis

Teknisk SEO

Vi arbejder med at optimere dit website eller webshop, så din hjemmeside performer bedst muligt – og så Google kan indeksere dit indhold. Er din hastighedsoptimering langsom, påvirker det dine placeringer.

Tekstforfatning

Det er en fornøjelse at læse gode tekster. Vi elsker at lege med ord i en kombination af analyse, kundekendskab og keyword density.

Søgeordsanalyse

Hvad søger dine kommende kunder efter? Få svar på det med vores analyse.

Linkbuilding

Hvordan placerer din hjemmeside sig ud fra links? Få lagt en plan for, hvordan du med links opnår dominans og gode placeringer på Google.

SEO strategi

En god strategi tager udgangspunkt i dine kunder og branche. Vi laver gerne en god køreplan sammen med dig.

Rapportering og analyse

En SEO indsats kræver også en status. Vi sender hver måned en rapport, så du kan følge med i udviklingen af dine placeringer.

Digital annoncering som alternativ

Har du brug for at booste din indsats i en fart, kan du supplere med betalte annoncer.

Vil du vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker sparring og feed-back, har spørgsmål eller blot vil vide mere om det, vi kan tilbyde dig.

Amalie Kirkegaard Jensen Marketing koordinator

Amalie Kirkegaard

Amalie Kirkegaard Jensen

Marketing koordinator
+45 63 60 20 09
amalie@uptime.dk
Danni Schaffrath Salgschef

Danni Schaffrath

Danni Schaffrath

Salgschef
+45 63 60 20 10
danni@uptime.dk
Anja Phyllis Sjögren Webkommunikation og design

Anja Phyllis Sjögren

Anja Phyllis Sjögren

Webkommunikation og design
+45 63 60 20 08
anja@uptime.dk
Christa Brandt Administrativ koordinator

Christa Brandt

Christa Brandt

Administrativ koordinator
+45 63 60 20 17
christa@uptime.dk

SEO referencer og cases

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes